پی ڈبلیو ایم ایم اور MPPT شمسی توانائی کے چارج کنٹرولر کے فرق

- Jun 19, 2018 -


پی ڈبلیو ایم ایم شمسی چارج کنٹرولر:

یہ صرف چھوٹے نظاموں کے لئے ایک کم کم لاگت کا حل ہے، جب شمسی سیل سیل حرارت درجہ حرارت زیادہ سے زیادہ ہے (45 ° C اور 75 ° C کے درمیان).

پی ڈبلیو ایم ایم شمسی توانائی سے چارج کنٹرولر جوہر میں ایک سوئچ ہے جو بیٹری میں ایک شمسی سرنی جوڑتا ہے. نتیجے یہ ہے کہ صف کے وولٹیج کو بیٹری کے نزدیک نیچے ڈالا جائے گا.

MAX60 组合图jpg.jpg


ایم پی پی ٹی شمسی چارج کنٹرولر:

یہ زیادہ سے زیادہ پاور پوائنٹ ٹریکنگ انچارج کنٹرولر ہے اور شمسی سر کی زیادہ طاقت حاصل کرے گی .میں ایم پی پی ٹی کنٹرولر کی صلاحیت کا استحصال کرنے کے لئے، بیٹری وولٹیج سے صف وولٹیج کافی زیادہ ہونا چاہئے. MPPT کنٹرولر اعلی طاقت کے نظام کے لئے انتخاب کا حل ہے (چھوٹے کیبل کراس سیکشن علاقوں کے باعث سب سے کم مجموعی طور پر نظام کی لاگت کی وجہ سے). شمسی سیل کا درجہ کم ہے (MP 45T سے کم)، یا بہت زیادہ (75 ° سے اوپر)، یا جب irradiance بہت کم ہے تو MPPT کنٹرولر بھی زیادہ طاقت حاصل کرے گا.

The ایم پی پی ٹی شمسی چارج کنٹرولر زیادہ جدید ترین (اور زیادہ مہنگا) ہے: یہ شمسی توانائی کی صف سے زیادہ سے زیادہ طاقت حاصل کرنے کے لئے ان پٹ وولٹیج کو ایڈجسٹ کرے گا اور اس کے بعد بیٹری اور پلس کی مختلف وولٹیج کی ضرورت کو فراہم کرنے کے لئے اس طاقت کو تبدیل کرے گا. اس طرح، یہ لازمی طور پر صف اور بیٹری کے وولٹیز کو کم کرتا ہے تاکہ مثال کے طور پر، 12 وولٹ بیٹری MPPT چارج کنٹرولر کے ایک طرف اور سیریز میں وائرڈ کی ایک بڑی تعداد دوسرے پر 36 وولٹ پیدا کرنے کے لئے.


201806191612186541101.jpg


سیریز میں وائرس کی بڑی تعداد 36 مثال کے طور پر تیار کرنے کے لئے



ایم پی پی ٹی شمسی توانائی کے چارج کنٹرولر کی طرف سے انجام دیا کے طور پر ڈی سی ڈی سی تبدیلی کے مثال



کا ایک جوڑا: وہاں کس طرح کے فوٹو وولٹک نظام ہیں؟ اگلا: اچھا یا خراب شمسی توانائی کے پینل کو کس طرح تقسیم کرنا ہے

متعلقہ انڈسٹری علم

متعلقہ مصنوعات

  • 10 اے پی ڈبلیو ایم سولر چارج کنٹرولر
  • 48v MPPT شمسی توانائی کی چال کنٹرولر
  • 24V سولر چارج کنٹرولر
  • 20a MPPT شمسی توانائی سے چارج کنٹرولر
  • 40 امپ سولر چارج کنٹرولر
  • 10a ایم پی پی ٹی شمسی توانائی سے چارج کنٹرولر